close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • اصول بازاریابی اینترنتی, برندها و تبليغات



    است.مشتری‌های امروزی، خدمات فوق‌العاده و ارزش‌ بالایی را می‌طلبند، آن‌ها به تجربه‌های خرید معمول راضی نمی‌شوند.به مشتریان خود واقعاً گوش کنید ، چون ، چه مستقیم ، چه غیر مستقیم ، آن‌ها به شما خواهند گفت که چه می‌خواهند.(دن کندی)1- مشتریان در شرایط اقتصادی جدید:اقتصاد جدید قوانین فروش را تغییر داده است.مشتریان اقتصاد جدید از تعداد بی‌شمار فروشگاه‌ها ، محصولات، برندها و خدمات مختلف کلافه شده‌اند.شرایط اقتصادی سخت‌تر شده است و مشتریان روز به روز سخت‌گیرتر می‌شوند.آن‌ها محصولات معمولی، افراد نالایق و خدمات ضعیف را تحمل نمی‌کنند.باید اعتماد آن‌ها را جلب کنید ، ارزش ارائه کنید و مطمئن شوید که پیشنهادات شما دقیقاً نیازهایشان را برآورده می‌کند.2- نتایج مثبت:هدف شما این است که حتی در موقعیت‌های بد و منفی نتایج مثبتی بگیرید و این نیازمند کار سخت و مسئولیت‌پذیری کامل در قبال اعمالتان است.برخی موانع بر سر نهایی کردن فروش خارج از کنترل شما است ، مانند شرایط بازار، رقیبان تجاری جدید و یا اگر کارمند هستید شاید مدیریت بد در شرکتتان مانع بزرگی باشد. درحالی‌که نمی‌توانید این شرایط و موقعیت‌ها را کنترل زیاد است و به همین علت، همیشه این امکان وجود دارد که مشتریان تان را صرفا به دلیل بی توجهی تان به درخواست هایشان، از دست بدهید. اگر بیرون از خانه و یا شرکت هم هستید، یک تبلت یا نوت بوک مرتبط با اینترنت به همراه داشته باشید و یا شخصی را مسئول رسیدگی به درخواست مشتریان خود کنید. برای مشتریان قدیمی خود انگیزه سازی کنید تا دوباره خرید کنندمشتریان قدیمی شما نقش مهمی در سود تجارت تان دارند - اگر مشتریان تان از محصولات شما لذت می برند، همین باعث می شود تا اشتیاق بیشتری برای خرید دوباره داشته باشند. برای مشتریان قدیمی خود پیشنهاد های ویژه و یا اشانتیون در نظر بگیرید تا همیشه نقش مشوق آنها را ایفا کندتقریبا هر روزه هزاران فروشگاه اینترنتی شروع به کار می کنند اما تنها کمتر از 10 درصد آنها به موفقیت می رسند. برای موفقیت علاوه بر یک طراحی فوق العاده، به یک بازاریابی دقیق نیاز دارید سایت خود را آنالیز کنیدآنالیز سایت برای موفقیت در تجارت اینترنتی یک نکته ی حیاتی محسوب می شود. حتی اگر طراحی سایت شما فوق العاده باشد هم، بدون حضور مشتری، هیچ تاثیری در موفقیت تجارت تان نخواهد داشت. استفاده از ابزارهای رسانه های موجود استفاده کنید.ارزیابی روشهای معرفی محصول و همچنین ارزیابی نتایج بدست آمده از هر رسانه و روش بایستی بصورت مستمر انجام شود. در دوره های مختلف زمانی عکس العمل مشتریان در برابر رسانه ها و روشهای مختلف متفاوت است.استفاده از یک مشاور در زمینه ارزیابی رسانه ها و ارائه روشهای جدید می تواند تاثیر زیادی در موفقیت یک محصول یا خدمت داشته باشد.شناخت بازاریابی اینترنتی E Business بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات ، روابط عمومی ، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر می گیرد.به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است.شناخت بازاریابی اینترنتیبه طور کلی واژه بازاریابی اینترنتی به استفاده از اینترنت جهت انجام تبلیغات ، فروش کالا و خدمات اطلاق می گردد.این بازاریابی نوعاً بر اصل //پرداخت به ازای هر کلیک// استوار است و شامل آگهی های تبلیغاتی موجود در سایت ها، ایمیل هایی که برای معرفی محصولات ارسال می شود، آگهی های متحرک و جذاب گرافیکی، تبلیغ در موتورهای جستجو، تبلیغات در گيرند.كاربر با كليك كردن بر روي آنها به صفحه اي منتقل مي شود كه توضيحـــات بيشتري درمورد آن تبليغ به او مي دهد و يا مستقيماً به پايگاه اينترنتي شركتي كه تبليغ مذكور را طراحي كرده منتقل مي گردد.در حقيقت اين مدل از تبليغات اينتـــرنتي را مي توان تا حدي به تبليغات سنتي چاپ شده در روزنامه ها و مجلات تشبيه كرد. بنرها داراي انواع مختلف و متفاوتي هستند و مي توان آنها را به صورت زير دسته بندي كرد:1- بنرهاي ثابتاين بنرها معمولاً در فرمت GIF تهيه شده و دربردارنده تصاوير و متوني هستند كه ثابت بوده و حركت نمي كنند. قبلاً از اين نوع بنرها به دليل آنكه گمان برده مي شد موردتوجه بازديدكنندگان قرار نمي گيرند كمتر استفاده مي گرديد. ليكن امروزه تحقيقات نشان داده است كه بعضي كاربران اين نوع از بنرها را ترجيح مي دهند و به همين دليل اخيراً استفاده از آنها افزايش يافته است ( MINNICK AND MINNICK , 2001).2- بنرهاي متحرك اين نوع بنرها از تركيب چندين بنر ثابت و بــــــا استفاده از نرم افزارهايي مخصوصي نظير GIF BUILDER طراحي گرديده و همانند كارتونهاي انيميشني داراي خاصيت تغييرپذيري هستند.اندازه و حجم اين بنرها

    بازشناسی و به ياد آوری برند


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 110

    [ سه شنبه 9 تير 1394 ] [ 1:49 ] [ Brian ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه