close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • اصول بازاریابی اینترنتی, برندها و تبليغات



    صاحب وب‌سایت هستید و با اینترنت سروکار دارید حتما این سایت را می‌شناسید.این سایت رتبه شما را از لحاظ ترافیک در تمامی سایت‌‌های جهان و ایران مشخص می‌کند.با تایپ نام وب‌سایت خود در سایت آلکسا می‌توانید اطلاعات تقریبی از وضعیت فعلی خود به‌دست آورید. یکی از معیارهای مهمی که نمایش داده می‌شود، درصد خروج سایت است.بنابرین سایت‌های موفق در هر سایت پربیننده تبلیغ نمی‌کنند ، بلکه فقط در سایت‌هایی تبلیغ می‌کنند که نوع مخاطب آن به زمینه کاری سایت بسیار نزدیک باشد.فرض کنید بسته آموزشی را برای نمایندگان بیمه تهیه کرده‌اید.آیا فکر می‌کنید که از سایت پرمخاطبی که 100 هزار بازدیدکننده در روز دارد پاسخ بهتری دریافت می‌کنید یا سایتی که مخصوص نمایندگان بیمه است و فقط 1000 بیننده در روز دارد. احتمالا گزینه دوم مناسب‌تر است.بنابراین بهتر است که برای تبلیغات به سایت‌های پربیننده عمومی مراجعه نکنیم ، بهترین گزینه برای شما یافتن سایت های مرتبط با زمینه های کاری شما.روشی دیگر ایجاد ترافیک موثر، استفاده از سئو است. SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، روشی است که به‌ کمک آن می‌توانید در جستجوهای مرتبط با که نه تنها بر فروش بلکه بر آگاهی برند نيز نظارت شود. محصولات جديد، بويژه محصولات با درگيری پايين، به دلايل متعددی بايد به سرعت امتحان شوند. بسيار مهم است که در کوتاه ترين زمان به دوره بازگشت سرمايه خود برسند تا بتواند هزينه های بازاريابی را پوشش دهد. اما حداکثر استفاده از ‘جديد’ بودن برند نيز دارای اهميت است. در حوزه محصولات مصرفی زود بَر، درتمام اوقات محصولات جديد به بازار عرضه می شوند و چنانچه نتوانيد به سرعت جا پای خود را محکم کنيد احتمال موفقيت برند پايين می آيد.فرض کنيد يک برند جديد معرفی شده است، اما پس از دو ماه فروش به طرز مايوس کننده ای کماکان پايين است. آيا بايد از آن دست بکشيد؟ بستگی دارد. چنانچه بيشتر مخاطبين هدف از برند آگاهی داشته اما آن را امتحان نکرده باشند، پاسخ ‘آری‘ است. اما اگر تنها تعداد اندکی از برند آگاه باشند چه؟ اين بدان معنی است که ياتبليغات و يا برنامه زمانبندی رسانه با مشکل روبرو است. آگاهی برند ساده ترين چيزی است که برند را مطرح می سازد و پيگيری نتايج نشان می دهد چنين اتفاقی نيفتاده است. اگر پس از تبليغات جديد (يا تغيير برنامه زمانبندی رسانه) که آگاهی را بوسيله قدرت تسکين سريع انتيسن پلاس است: ‘با انتيسن پلاس ديگر زمان زيادی را برای تسکين درد نيش حشرات تحمل نخواهيد کرد.’ بار ديگر، اينها نمونه های استراتژيک هستند نه خلاقانه، اما توضيح می دهند چگونه به هنگام مواجهه با محرک های منفی می توان بر مزيت تاکيد نمود. ديديم که برند ‘برچسبی’ است که کمک می کند فرد يک محصول خاص را تشخيص دهدو در ذهن با آنچه که در باره آن احساس می شود پيوند دارد. آن دانش و اين احساسات به تعريف ‘دارايی’ برند کمک می کنند که خود بواسطه نحوه معرفی در ارتباطات بازاريابی و چگونگی جايگيری، ايجاد و تقويت می گردد. همچنين ديديم که چگونگی جايگيری برند در تبليغات و ديگر ارتباطات بازاريابی خود با دو هدف ارتباطی کلی، آگاهی برند و تلقی برند ارتباط مستقيم دارد.جايگيری پيوندی را در ذهن مصرف کننده مابين برند و نياز گروه محصول بوجود می آورد که چرا شما محصولی را دوست داريد. وقتی که نياز به يک محصول بوجود می آيد، مديران می خواهند برند آنها به ذهن افراد متبادر شود. اين بطور کل همان آگاهی برند است. اما يک شرکت از کجا می تواند اطمينان يابد برند آنها به ذهن متبادرمی شود و نه برند رقيب؟ مليتی رواج داشته است که نه تنها برندهای حاشيه ای بلکه بسياری از برندهای محلی و منطقه ای خود را حذف کرده و صرفا بر منسجم سازی قوی ترين برندهای خود اهتمام ورزيده اند. درحاليکه انقباض در سطح محلی ممکن است توانايی يک شرکت را در جلب رضايت بخش های خاصی از بازار و تمرکز بر نقاط تمايز بازارهای خاص تضعيف کند، اما صرفه جويی قابل ملاحظه ای بدست خواهد آورد. فشار روز افزون سهامداران برای کاهش هزينه و مواردی همچون تغيير فضای خرده فروشی (مثلا توزيع منسجم) همگی در حذف برندهای حاشيه ای و محلی نقش دارند. يکی از نتايج چنين انقباضی سر بر آوردن چيزی است که با نام برند ارشد شناخته می شود؛ يا شايد برخاستن برندهای ارشد است که به استراتژی های انقباضی می انجامد. صرف نظر از اينکه کداميک اول بوجود می آيند، شکی نيستکه برپايی برندهای ارشد به تغييرات مشخصی در مديريت سبد محصول و برند منجر گرديده اند. گرايش به برندهای ارشد هر چيزی را از توليد کنندگان محصولات بادوام مانند فيليپس تا محصولات زود بَری همچون کدبری را شامل می شود. در اواخر دهه 1990 يونيليور طی يک دوره انقباضی، سبد برندهای جهانی خود را از حدود 1400 برند

    جايگيری برند در ارتباطات


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 110

    [ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 22:16 ] [ Brian ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه