مطمئن شوند. در این شکل تبلیغاتی همچنین به ازای هر تعدادی که از این موتور جست وجو به سایت مورد نظر کالای تبلیغ شده مراجعه می شود از هزینه فرد تبلیغ دهنده کاسته می شود که به نظر شیوه عادلانه ای به نظر می آید.در واقع موتور جست وجوی گوگل به ازای ارائه هر مشتری به سایت تبلیغ دهنده مبلغی را از ودیعه او کسر می کند به این ترتیب سایت تبلیغ دهنده مطمئن می شود که در ازای تبلیغی که روی موتور جست وجوی گوگل قرار داده حداقل تعداد مشخصی به سایت وی مراجعه کرده اند و آگهی مربوط به کالاهای ارائه شده را دیده اند.چنین موضوعی در مورد تبلیغاتی که به صورت بنر در کنار سایت ها و لابه لای صفحات قرار می گیرند چندان به چشم نمی آید.در واقع بین دیده شدن این دسته از تبلیغات و کلیک کردن کاربران روی آن همواره تفاوت فاحشی وجود داشت و عملاً شرکت نمی توانست بفهمد که دقیقاً چه تعداد افرادی این آگهی را دیده اند.امروزه شیوه های تبلیغات نمایشی در برخی سایت های اینترنتی مثل یاهو بیشتر به چشم می آید به طوری که گاه یک تبلیغ در این سایت و هنگام باز کردن ای میل تا حد یک سوم صفحه کاربر را می پوشاند که به همراه جلوه های تصویری محترم هم همزمان با ارائه بسته امنیتی از سوراخ موجود در وب سایت طراحی شده تان مطلع خواهد شد!)وقتیکه شرکت ارائه دهنده یک نرمافزار، بستههای امنیتیای را برای ترمیم ایرادهای امنیتی نرمافزارش ارسال میکند، لازم است که این بستهها به سرعت نصب شوند تا مبادا هکر بتواند زودتر اقدام کند و به وب سایت طراحی شده شما نفوذ کرده و اطلاعات تان را به سرقت ببرد. پس در صورتی به دنبال یک شرکت مطمئن برای خرید هاست می گردید، باید بدانید که بررسی مرتب و نصب منظم و سریع بستههای امنیتی و به روز رسانیها، از اهمیت خاصی برخوردار است. در صورتی که شرکت مذکور در به روز رسانی و نصب وصلههای امنیتی کوتاهی کند، این امنیت وبسایت طراحی شده شما است که به خطر میافتد.3. از اجرای نرم افزارهایی که به آنها احتیاجی ندارید، پرهیز کنیداکثر شرکتهای هاستینگ، معمولاً تعدادی سرویس را به مشتریان پیشنهاد میدهند؛ اما باید دقت کنید، هر نرمافزاری که روی سرور شما در حال اجرا است، ممکن است راه نفوذی برای ورود هکرها و در نتیجه نابودی وب سایت طراحی شده شما باشد. برای مثال یکی از آسیبپذیرترین برنامههای ممکن، وب میل است. پس نشود، پس ارزش کار کردن ندارد هنگامی که مردم به نمونه های موفقی از حضور شرکت ها در شبکه های اجتماعی نگاه می کنند، اغلب به یاد کمپین تبلیغاتی Old Spice و یا تبلیغات شرکت Blendtec و برنامه معروف آن به نام Will It Blend می افتند. این درست است که معمولاً کمپین تبلیغاتی شرکت های معظم بسیار موفق عمل می کند و این کمپانی ها، میلیون ها بازدیدکننده دارند. با این حال نباید فراموش کرد که بازاریابی شبکه های اجتماعی - یعنی مجموعه فعالیت هایی که برای افزایش بازدید سایت از طریق سایت های شبکه های اجتماعی صورت می گیرد – عملکردی است که بر محور زمان رو به جلو حرکت می کند و ناگهانی و به اصطلاح یک شبه نمی تواند به موفقیت برسد. اصل این شیوه بازاریابی عبارت است از خلق ارزش در طول زمان. بهترین کمپین های تبلیغی ویژگی های مشترکی دارند: جذاب و منحصر به فرد هستند، و محتواهایی را منتشر و پخش می کنند که قابل توجه بوده و معمولاً کاربران در به اشتراک گذاری آنها درنگ نمی کنند. در فیس بوک، ارسال بیش از یک پست در روز، «خیلی زیاد» محسوب می شود. بر اساس الگوریتم EdgeRank فیس بوک (که به پست های پربیننده شرکت ها امتیاز می کنار لیست مشتریان خود لوگو یا آرم شرکت ها را نیز درج کنید. با انجام چنین کاری علاوه بر افزایش اعتبار و اعتمادسازی می توانید حس خوبی را به مشتریان خود القا کنید. نکته کلیدی هشتمهمیشه رفتار بازدیدکننده وب سایت خود را رصد کنید.بسیار مهم است که مدیر یک وب سایت با ابزارهای مهم اینترنتی برای سایت خود آشنا باشد. یکی از بهترین ابزار برای مدیران وب سایت ها خدمات گوگل است. برای استفاده از این سرویس به آدرس www.Google.com/webmasters مراجعه و نام کاربری و رمز عبور حساب گوگل خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که برای شروع این کار باید نام وب سایت خود را معرفی کرده تا از سمت گوگل تایید شود. یکی دیگر از ابزارهای مهم جهت تحلیل رفتار بازدیدکننده و مشاهده آمار بازدیدکننده سرویس Google analytics است. نکته کلیدی نهمبرای افزایش فروش در وب سایت خود قسمتی را با این موضوع اختصاص دهید «چرا ما را انتخاب می کنید؟» یا «مزایای رقابتی ما» با استفاده از این کلمات در وب سایت خود به کاربران خود مزایای رقابتی محصول یا خدمات را شرح داده اید.خیلی صریح و خودمانی دلیل خرید از شما را بنویسید ، به آنها توضیح دهید که چرا آنها خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل
[ يکشنبه 15 فروردين 1395 ] [ 7:01 ] [ Brian ]