close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • اصول بازاریابی اینترنتی, برندها و تبليغات



    بیاورید. به احتمال زیاد در جریان خرید، شما با تبلیغات و پیشنهادهای فریبنده مواجه شده اید. درست است؟!حقیقت این است که «متقاعد کردن مردم به انجام کاری که شما می خواهید» دشوارترین کار در بازاریابی محسوب می شود. ولی نکته اینجاست که اگر آنها، کار مورد نظر شما را انجام دادند، کار یا کارهای بعدی را بسیار آسان تر و با تامل و درنگ کمتر انجام می دهند.میزان موفقیت یک opt-in offerحتی در سایت های پربیننده، بین 5 تا 10 درصد است ولی opt-in email که در آنقشنگ ترین بخش ماجرا این است که این روش را می توان برای هر کسب و کار اینترنتی پیاده کرد. قدرت واقعی action train در این است که شما می توانید به طور سازمان یافته و هدفمند، با درخواست انجام یک کار، چندین طرح بازاریابی خود را به پیش ببرید.فروش اینترنتی یک محصول مطرح است، تقریباً 100 درصد جواب می دهد. چرا؟ به این دلیل که خود کاربران خواستار انجام این کار شده اند.یعنی خود آنها ابتدا در سایت میزبان ثبت نام کرده اند (عمل اول) و اکنون که نوبت به خرید شده، آن را به سرعت انجام می دهند (عمل دوم). این فرایند چیزی است که من آن را Action Train نامگذاری کرده توسعه آگاهی برند است. آگاهی لازمه تمامی بازارهاست، ابتدا به اين خاطر که ذهنيت ريسک خريد را کاهش می دهد و دوم اينکه در بسياری از بازارهای با درگيری-پايين می تواند خريد را در پی داشته باشد. همچنين لازم است که مصرف کنندگان دريافت هايی را در خصوص کيفيت عملکرد برند توسعه دهند و اين دريافت ها با گروه محصول و استانداردهای اعمال شده بواسطه رقابت مقيد می گردند. اين به درک عمومی پذيرش محصول مربوط می شود . اين دو دريافت در کنار يکديگر ريسک خريد مصرف کننده را کاهش می دهند و ما می توانيم بگوييم برندی که به سطح معقولی از هر دو عامل دست يابد به مرحله 1 برند وارد شده است. داده های ميلوارد براون نشان می دهند که برای بسياری از برندها بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان هرگز ارتباط خود را به ماورای اين نقطه توسعه نمی دهند.برای اينکه يک برند به مرحله 2 برند وارد شود دوعامل مهم مورد نياز است، درک تمايز و تناسب شخصی. برای اينکه يک برند بواقع از سوی مصرف کننده از ساير برندهای رقيب متمايز به نظر برسد، سه باور بايد شکل بگيرد، اينکه برند با ساير برندها فرق دارد (چه مثبت چه منفی)، اينکه اين تفاوت منحصر به برند می بوجود بياورند و در همان لحظه تصميم گيری کنند (پين10 و ديگران، 1992). برای مثال، ما ممکن است از بين دو برند قهوه آماده، بر اساس دانش جزئی خود از قيمت ها، رنگ بسته بندی و تجربه مبهمی از طعم مورد علاقه خود دست به انتخاب بزنيم.در سالهای اخير روشن شده است که محدوديت های انسانی در فرآوری اطلاعات تاثير به سزايی در تصميم گيری مصرف کنندگان داشته است. همراه با دورنمای غالب انسانها بعنوان ‘خسيسان شناختی’ که در همه حال بدنبال کاستن از تلاش های شناختی هستند و به صرف کفايت ها راضی می شوند و تلاش نمی کنند نتايج تصميم گيری خود را به حداکثر برسانند، مطالعه قواعد تصميم گيری به سمت تحقيق بر روی تصميمات ساده شهودی يا ‘قواعد سر انگشتی’ کشيده شده است که از سوی مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گيرند و ميان بُرهای فرآيند شناختی تصميم گيری محسوب می شوند. دلايلی ارائه شده است که برخی از اين ‘قواعد سر انگشتی’ دقيق و کارآمد هستند مانند قانون تساوی وزن که تمامی خصيصه ها و تمامی داده ها را مورد بررسی قرار می دهد اما اين فرآيند را با چشم پوشی از اهميت يا احتمال نسبی هر يک از خصيصه ها ساده می سازد.با اين حال به نظر عدیده ای روبرو هستند ولی با عمل به راهکارهای هشت گانه فوق می توان تا حدودی از بروز حوادث تلخ و ناخواسته جلوگیری کرد.استفاده از آدرس ایمیل کاربران اینترنتی برای ارسال پیام های تبلیغاتی شیوه ای ناپسند است. به قول گوگل شرور نباشید. در عوض باید روشهای جذابتری را برای ترغیب کاربران به عضویت در خبرنامه سایت به کار برید.به دست آوردن چنین لیست هایی به سادگی امکان پذیر است زیرا سایت ها و وبلاگ های زیادی هستند که ادعا می کنند چندین هزار و حتی چندین میلیون ایمیل فعال در اختیار دارند و می توانند با قیمتی نه چندان قابل توجه در اختیار شرکت ها قرار دهند. استفاده از این شیوه اگر چه ممکن است در کوتاه مدت موفق آمیز باشد ولی در درازمدت آثار زیانبخش عدیده ای به دنبال دارد. خطرات احتمالی استفاده از لیست ایمیل های خریداری شده، دو خطر مهم برای کسب و کارها به همراه دارد که عبارتند از: 1. کاهش امتیاز فرستنده امتیاز فرستنده (sender score) شیوه ای است که توسط شرکت Return Path ارائه می شود و با استفاده از آن می توان میزان محبوبیت آدرس آی.پی سرورهای ارسال کننده ایمیل را سنجید. این امتیاز به صورت یک عدد از صفر تا

    بازاریابی اینترنتی در ایران


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 286

    [ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:49 ] [ Brian ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه