close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • اصول بازاریابی اینترنتی, برندها و تبليغات



    سرمایه است.بر طبق آنچه مورگان به BusinessNewsDaily گفته است، شبکه های اجتماعی این امکان را به شرکت‌ها می‌دهد که بتوانند رابطه‌ی طولانی مدتی را با مشتریان خود برقرار کرده و حتی بعد از اتمام کار، همچنان ارتباط داشته باشند. با این روش می‌توان مشتریان را به حرفه‌ی خود علاقمند نگه داشته، حفظشان کرد و مراجعت دوباره و دوباره‌ی آن‌ها را برای همیشه تضمین نمود. ما به چنین مشتریانی، مشتریان وفادار می‌گوییم.مورگان ادامه می‌دهد : «شبکه های اجتماعی به شرکت‌ها کمک می‌کنند که در کنار معامله‌ با مشتریان خود، تعامل دو طرفه پایداری نیز با آن‌ها داشته باشند»فیس‌بوکبا توجه به آنکه فیس‌بوک اطلاعات کاربران خود مبنی بر شغل، علایق و سلایق آن‌ها را در دسترس قرار می‌دهد، مکان بسیار مناسبی برای شرکت‌هاست تا در آن به تبلیغ پیرامون محصولات و سرویس‌های خود پرداخته و از این فرصت ناب، نهایت بهره را ببرند.شما می‌توانید با فرستادن تبلیغات خود ، به صفحه‌ی فیس‌بوک افرادی که فکر می‌کنید با تجارت شما ارتباط داشته باشند، راهی را پیش پای آن‌ها بگذارید که به سمت شما آمده و به پروفایلتان مراجعه کنند. البته باید حاضر باشید کنید به طوریکه اگر یک محصول در فروشگاه فیزیکی موجود نباشد، مشتری قادر خواهد بود که محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهد و بالعکس.به مشتریان خود این امکان را بدهید که محصولات خریداری شده را شخصا از فروشگاه فیزیکی تحویل بگیرند. این می تواند یک گزینه ی ایده ال برای مشتریان محلی باشد چون این قضیه باعث می شود که نیازی به پرداخت هزینه ی ارسال نداشته باشند. نکته ی دیگری که باید در ذهن داشته باشید نحوه ی بسته بندی محصولات است. مشتری ها به جزئی ترین نکات توجه می کنند پس به بسته بندی محصولات توجه ویژه ای داشته باشید چون نحوه ی بسته بندی معرف برند شما نیز می باشد. برای ارسال سریع و بی دردسر سفارشات از سرویس ویژه ی پست استفاده کنید و با این روش اعتماد مشتریان نسبت به برندتان را افزایش دهید.با به کار بردن شیوه ی مناسب بازاریابی، ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنیدیکی از تفاوت های اصلی بین فروشگاه فیزیکی و فروشگاه اینترنتی کمبود حضور فیزیکی افراد در فروشگاه است که اصلا در دنیای مجازی وجود ندارد. به همین علت باید با استفاده از شیوه های موثر بازاریابی افراد بیشتری را به سایت خود بیاورید. چند ایده داشت.اما هرچه بیشتر بر فروش تمرکز کنید و ارتباطات را نادیده بگیرید، احتمال فروش یا برقراری ارتباط خوب با مشتری ضعیف‌تر خواهد شد.اعتماد و اعتبار مهم‌ترین عوامل در ارتباطات فروش هستند.مشتری باید کاملا به شما (فروشنده) اعتماد کند و اطمینان قطعی داشته باشد که به تعهدات خود عمل خواهید کرد.مشتری باید معتقد باشد که کارایی محصول و خدمت شما همان است که در ابتدا گفته‌‌اید و به همان ترتیب هم باقی خواهد ماند.صحبت به فروش منجر نمی‌شود.بین تعداد سوالاتی که درباره نیازها و خواسته‌های مشتری می‌پرسید و قدرت ارتباطی که شکل می‌دهید، رابطه‌ای مستقیم وجود دارد. صحبت به فروش منجر نمی‌شود ، پرسیدن به فروش منجر می‌شود.به علاوه، بین گوش‌دادن دقیق به پاسخ‌های مشتریان و میزان علاقه و اعتماد مشتری به شما رابطه مستقیمی وجود دارد.واقعیت این است که گوش دادن اعتماد به‌وجود می‌آورد. برای ایجاد ارتباطی قابل اعتماد بین فروشنده و مشتری ، هیچ راهی سریع‌تر و موثرتر از پرسیدن سوالات بسیار از مشتری و گوش سپردن دقیق به پاسخ‌ها نیست.هر‌چه دقیق‌تر به سخنان مشتری گوش بسپارید ، علاقه و اعتماد او به شما افزون‌تر شده و پذیرای و ... ارائه کنند! از سوی دیگر ، شرکت های برنامه نویسی وب اپلیکیشن ، از سابقه بیشتری برخوردارند ، تا شرکت های ارائه خدمات وب ، که عموما نوپا بوده و کمتر تمکن مالی و پشتوانه ارتباطات دولتی دارند. بنابراین ، می توان ادعا کرد که رقابت در وب سرویس ها ، اگرچه بیشتر از وب اپلیکیشن هاست ، اما لااقل ، راحت تر از آن خواهد بود. در بخش سوم مقاله ، به تفاوت های فنی برنامه نویسی تحت وب برای تولید و فروش وب اپلیکیشن و طراحی و پیاده سازی وب سرویس پرداخته ایم و شما را بر سر دو راهی انتخاب قرار داده ایم اما برنامه نویسی وب سرویس ، از منظر فنی ، مزایای زیادی ، نسبت به وب اپلیکیشن دارد ، که تمامی آن ها ناشی از تفاوت ماهوی این دو شیوه است. در فروش وب سرویس ، معمولا یک سایت ، برنامه نویسی می شود و بر روی یک دامنه مشخص قرار می گیرد و به تمامی کاربران ، اکانت های مجزایی ارائه می شود تا از خدمات آن استفاده نمایند. در حالی که در وب اپلیکیشن ها ، به تعداد مشتریان ، کپی از نرم افزار ایجاد شده و برای ایشان نصب و راه اندازی می گردد. وب سرویس ها ، بر اساس این تفاوت آشکار ، دارای این مزایا هستند :ارتقاء ، تامین

    دلیل موفقیت یک برند


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 573

    [ شنبه 7 فروردين 1395 ] [ 18:17 ] [ Brian ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه