آور خود را بشناسید و به آنها افتخار کنید. در 3 دقیقه اول تمام مسایل روشن می شود.با تحقیقاتی که از مکانهای تجاری به عمل آمده روشن شده است که در سه دقیقه اول ورود مشتری همهی مسایل روشن میشود.تصویری که از شما در ذهن مشتری شکل میگیرد در همین سه دقیقه اول است. تجربههای خوب در ذهن مشتری تصویر خوبی میسازد. تجربههای بد در ذهن مشتری تصویر بدی میسازد. تلاش کنیم با بررسی ذهنیتهای مشتری ها دربارهی رفتار خود بیشتر دقت کنیم، البته این مسئله فقط مربوط به ارائه خدمات به مشتریها نیست، این نکته در امر فروش هم موثر است. مشتری دنبال چه چیزی است؟مشتری توقعات زیادی ندارد.او انتظار دارد سر قولهایی که به او دادهاید بایستید.گرمی، خلوص و توجه ، وقتی حضور او را نادیده نگیرید به اولین قولتان عمل کردهاید.سرعت عمل و صرف وقت برای حل مشکلی که باعث مراجعهی او به شما شده است.رعایت عدالت، با تمام مشتریان و مراجعه کنندگان خود برخوردی یکسان داشته باشید.با افرادی که از قبل میشناختید برخورد بهتری نداشته باشید ، بلکه با آشنایان نیز مثل دیگر مراجعهکنندگان خود برخورد کنید.این سومین قولی است که به مشتری خود بیاورید. به احتمال زیاد در جریان خرید، شما با تبلیغات و پیشنهادهای فریبنده مواجه شده اید. درست است؟!حقیقت این است که «متقاعد کردن مردم به انجام کاری که شما می خواهید» دشوارترین کار در بازاریابی محسوب می شود. ولی نکته اینجاست که اگر آنها، کار مورد نظر شما را انجام دادند، کار یا کارهای بعدی را بسیار آسان تر و با تامل و درنگ کمتر انجام می دهند.میزان موفقیت یک opt-in offerحتی در سایت های پربیننده، بین 5 تا 10 درصد است ولی opt-in email که در آنقشنگ ترین بخش ماجرا این است که این روش را می توان برای هر کسب و کار اینترنتی پیاده کرد. قدرت واقعی action train در این است که شما می توانید به طور سازمان یافته و هدفمند، با درخواست انجام یک کار، چندین طرح بازاریابی خود را به پیش ببرید.فروش اینترنتی یک محصول مطرح است، تقریباً 100 درصد جواب می دهد. چرا؟ به این دلیل که خود کاربران خواستار انجام این کار شده اند.یعنی خود آنها ابتدا در سایت میزبان ثبت نام کرده اند (عمل اول) و اکنون که نوبت به خرید شده، آن را به سرعت انجام می دهند (عمل دوم). این فرایند چیزی است که من آن را Action Train نامگذاری کرده ما بر مبنای اخلاقیات است و در زمان دیگر اخلاقیات از تصمیمات شخصی ما تبعیت می کند. به این معنی که اگر کاری برای ما خوب باشد، پس پسندیده است. برخی از مسائل در بازارهای تجاریاگر چه ما خواهان صداقت و سادگی در معاملات هستیم، ولی هنوز در همهی جوانب به این خواستهی خود نرسیدهایم. افراد در جامعهی ما سعی میکنند جهت رفع مشکلات خود راهحلهایی را ارائه دهند.1- اخلاق تربیتی اصلاحی) را آموزش میدهند:با نگاهی به دانشگاهها متوجه خواهیم شد وقتی دانشجویان قادر به حل مسائل سادهی جبر نیستند باید آنها را به کلاسهای تقویتی ریاضی فرستاد.شرکتها، همانند دانشگاهها، کارمندان خود را مجبور به یادگیری اخلاق تربیتی (اصلاحی) میکنند. شرکتها بنگاههای کرایه ای هستند که کلاسهای اخلاقی و مشاورهای را برای ارتقای سطح رفتاری کارمندان خود برگزار میکنند.این امر سودمند نخواهد بود. از همه بدتر، اینگونه شرکت ها به اخلاق در کسب وکار و تجارت بها نمیدهند بلکه به هدف شان از برگزاری کلاسهای فوق، فرار از مجازات است. شرکتهایی که برنامههای اخلاقی دارند اگر محکوم به انجام کارهای خلاف شوند در جرایم آنها تخفیف است.2- ایجاد محبوبیتسونی می گوید 5 میلیون نفر پلی استیشن 3 را خواهند خرید حتی اگر بازی نداشته باشند.3- برانگیختن بحثافرادی که به علت داروهای تجویز شده می میرند بیش ازکاربران داروهای غیرقانونی هستند.با این راهنما نیازی به داروساز بودن نیست تا زنده بمانید.4- استفاده ازواژه چگونهچگونه در بورس شرکت کنیم بدون آنکه حتی یک ریال از دست بدهیم؟ آیا 5 اخطار مهم برای فروش بورس را تشخیص می دهید؟5- ساخت تصویر ذهنی4 چیز در خانه که از توالت شما کثیف تر و آلوده تر هستند.6- خطاب مستقیمبا رزومه کاری خود، دیگران را در 30 ثانیه تحت تاثیر قرار دهید.7- متعجب ساختن80 درصد نامه های هرز از طرف 10 نفر توزیع می شود.8- پیشنهاد فروش منحصر به فردراهی برای فروشندگان تنبل تا بتوانند روزی 1000 بیننده جذب کنند.جرات استفاده از این روش انحصاری را داشته باشید.9- استعارهشیب لغزان روغن.غالب افراد روغن ماشین را زودتر از زمان لازم تعویض می کنند.10- نقل داستان واقعیپی پال حساب فردی را که 7 سال اکس باکس می فروخت بست.آیا شما 12 اشتباهی را که او انجام داد تکرار می کنید؟11- طرح سوالآیا شایعه ای که در مورد مردان راننده اتومبیلهای
آگاهی برند در مقابل آزمايش[ چهارشنبه 23 دی 1394 ] [ 22:20 ] [ Brian ]