هزینه ی بسیاری در بر ندارد. بعلاوه اینکه طراحی خوب باعث رشد فروش خواهد شد. Tweetbotنمونه ای مناسب از طرحی است که باعث فروش خوب نیز شده است. نکته قابل تامل این است که طراحی اپلیکیشن. شما می تواند آن را به اوج و یا به قعر هدایت کند. پس لباسی زیبا به آن بپوشانید و سپس عرضه کنید.10– از کارشناسان استفاده کنیدبیشتر کارشانسان این حوزه خود را توسعه دهنده و یا طراح می دانند. تعداد افراد بسیاری کمی یافت میشوند که به اندازه کافی از مهارت هر دوی این رشته ها بر خوردار باشند. اگر شما خود را در یکی از این دو گروه می بینید، بایستی تخصص گروه دیگر را به خدمت بگیرید. تعداد زیادی از اپلیکیسشن ها وجود دارند که دارای طرح ظاهری خوبی بوده اند، اما در قلب برنامه خود چیزی برای ارائه ندارند و بالعکس. بنابراین اگر شما هردوی این موارد را رعایت کنید فاصله خود با پیروزی را به میزان زیادی کاهش داده اید..منیت پرتال های تجارت الکترونیک، پورتال های سازمانی و وبسایت های صنعتی، از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر برای امنیت وبسایت طراحی شده خود اهمیت قایلید مقاله افزایش امنیت پورتالهای وب را از دست ندهید.1. به جای زمانی که بعنوان هديه خريداری می شود يا در يک موقعيت مهم اجتماعی مورد استفاده قرار می گيرد. هميشه بايد به ياد داشت که درگيری يک ثابت شخص/محصول/موقعيت است و با اينکه می توانيم به جهت سهولت کاربری، محصولات را به درگيری بالا يا پايين دسته بندی کنيم، هيچ محصولی وجود ندارد که هميشه برای تمامی افراد از درگيری پايين برخوردار باشد.مدل کلاسيک تصميم گيری مصرف کننده معمولا فقط در مورد محصولات با درگيری بالا و/يا مواقعی که عوامل موقعيتی مهمی وجود داشته باشند کاربرد پيدا می کند. در اين موارد ممکن است مصرف کنندگان پيش از خريد، اطلاعات فراوانی را جستجو کنند. با اين حال، نظريه ساده ‘درگيری بيشتر برابر است با جستجوی اطلاعات بيشتر’ تنها در مورد محصولات کاربردی مصداق پيدا می کند، محصولاتی که با عملکرد فيزيکی خود رضايت مصرف کننده را جلب می کنند. محصولات توصيفی يا نمادين، آنهايی که به مصرف کننده کمک می کنند شخصيت و خود-انگاری خود را توصيف کنند، در آنِ واحد هم بسيار درگير کننده بوده و هم با اطلاعاتی اندک قابل ابتياع هستند چراکه تفسيرروانشناسانه اين محصولات کمتر به جستجوی اطلاعات دقيق نياز دارد. اما در خصوص مليتی رواج داشته است که نه تنها برندهای حاشيه ای بلکه بسياری از برندهای محلی و منطقه ای خود را حذف کرده و صرفا بر منسجم سازی قوی ترين برندهای خود اهتمام ورزيده اند. درحاليکه انقباض در سطح محلی ممکن است توانايی يک شرکت را در جلب رضايت بخش های خاصی از بازار و تمرکز بر نقاط تمايز بازارهای خاص تضعيف کند، اما صرفه جويی قابل ملاحظه ای بدست خواهد آورد. فشار روز افزون سهامداران برای کاهش هزينه و مواردی همچون تغيير فضای خرده فروشی (مثلا توزيع منسجم) همگی در حذف برندهای حاشيه ای و محلی نقش دارند. يکی از نتايج چنين انقباضی سر بر آوردن چيزی است که با نام برند ارشد شناخته می شود؛ يا شايد برخاستن برندهای ارشد است که به استراتژی های انقباضی می انجامد. صرف نظر از اينکه کداميک اول بوجود می آيند، شکی نيستکه برپايی برندهای ارشد به تغييرات مشخصی در مديريت سبد محصول و برند منجر گرديده اند. گرايش به برندهای ارشد هر چيزی را از توليد کنندگان محصولات بادوام مانند فيليپس تا محصولات زود بَری همچون کدبری را شامل می شود. در اواخر دهه 1990 يونيليور طی يک دوره انقباضی، سبد برندهای جهانی خود را از حدود 1400 برند خود دست به گزینش بزنند. به عنوان مثال ممکن است یک کاربر به دریافت اطلاعیه های مربوط به معرفی محصولات جدید تمایل داشته باشد ولی نسبت به خبرنامه های هفتگی که شما در آن به موضوعات عام می پردازید هیچ علاقه ای نداشته باشد. به عبارت دیگر این حق انتخاب را به حدی توسعه دهید که کاربران بتوانند دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارند و به آن علاقه مند هستند، دریافت کنند. در این صورت آنها در دادن آدرس ایمیل خود به شما سخاوتمندانه عمل خواهند کرد و واضح است که این امر به نوبه خود طولانی شدن لیست مشترکان شما را به دنبال خواهد داشت. روش های دیگر را نیز محک بزنید برای گرفتن ایمیل کاربران به طور داوطلبانه، راه های دیگری هم وجود دارد: 1. با یک سایت و یک شرکت که حوزه کاری آنها مشابه شماست، همکاری کنید و بازدیدکنندگان را تشویق کنید که علاوه بر خبرنامه سایت میزبان، در سایت شما نیز مشترک شوند. 2. از افزونه های گروهی ادورزد استفاده کنید سرویس تبلیغاتی گوگل موسوم به ادوردز (AdWords) دارای قابلیت هایی به نام Communication Extension است که با به کارگیری آنها می توان کاربران را از صفحه ارائه نتایج جستجوها به طور
تبلیغ در گوگل به شیوه نوین[ پنجشنبه 9 مهر 1394 ] [ 15:56 ] [ Brian ]